Przejdź do głównej zawartości

MARION - MASECZKA DO TWARZY AWOKADO


Dzisiejszy post jest kontynuacją poprzedniego, gdzie pisałam o maseczce do twarzy Bielenda Carbo Detox.
O polskiej firmie Marion pisałam jakiś czas temu, testując zabieg laminowania włosów. Tym razem moją uwagę przykuły efektowanie wyglądające maseczki, które można nabyć w różnych wersjach: ogórek(cera tłusta, mieszana, z niedoskonałościami), mango(cera dojrzała, sucha, ze zmarszczkami, podrażniona), granat(cera naczynkowa, zmęczona, przesuszona, zaczerwieniona) czy właśnie awokado. Każda z nich ma inne działanie.

Ta z awokado działa na cerę regenerująco, odżywczo i nawilżająco. Przeznaczona do skóry suchej i odwodnionej. Ekstrakt z awokado jest źródłem witamin: A, B, C, D, E, K jak również minerałów i protein. Dzięki temu intensywnie nawilża i wygładza skórę bez efektu natłuszczania. Posiada także miód, który zawiera kwasy organiczne, działając na skórę twarzy odżywczo, kojąco i regenerująco nawilżając suchą cerę.
Mimo, że jakoś zbytnio nie przepadam za maseczkami to czasami mam ochotę jakąś wypróbować. Ta pomimo zapewnień od strony producenta, zbytnio nie spełniła moich oczekiwań. Nie zauważyłam, żeby skóra twarzy była dostatecznie nawilżona. Może któraś z tych 4 wersji sprawdzi się u Was ;)



Zapraszam do polubienia strony BellaDeVenus na Facebook'u, aby być na bieżąco z nowymi postami na blogu!

Komentarze

  1. Jakoś nie przekonuje mnie do siebie ta maseczka, tym bardziej skoro mówisz że nie spełnia oczekiwań:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jestem otwarta na każde sugestie odnośnie wątka na którego temat jest napisany post a także uwagi, które mogą okazać się cenne a także motywujące do dalszego blogowania ;)

Popularne posty z tego bloga

LIRENE DERMA MATT - ŻEL DO MYCIA TWARZY

Dzisiejszy post poświęcony będzie produktowi z kategorii pielęgnacja twarzy. Jest to mój pierwszy produkt polskiej marki kosmetycznej Lirene. Lirene Derma Matt, jest to złuszczający żel normalizujący do mycia twarzy, do cery mieszanej, tłustej oraz z niedoskonałościami. Działa na skórę oczyszczająco, odblokowuje i zwęża pory, wygładza i złuszcza naskórek jak również łagodzi i nawilża podrażnioną skórę, dzięki witaminie E.
Wcześniej o nim nie słyszałam, więc nie miałam pojęcia czy się sprawdziZazwyczaj do przemywania twarzy używałam żeli oczyszczających Under Twenty lub Garnier posiadające peeling. Ten jednak posiada peeling w małej ilości. Moja cera jest mieszana z niedoskonałościami, więc u mnie żel jak najbardziej się sprawdza. Skóra jest oczyszczona jak i wygładzona. Jak na 150 ml, jest bardzo wydajny ;) Posiada jeden minus, jest to zapach, który jest podobny do najtańszej perfumy, jednak mi to nie przeszkadza ;)

BIELENDA CARBO DETOX - OCZYSZCZAJĄCA MASKA WĘGLOWA

Pamiętam jak jeszcze niedawno były mrozy i spadło dużo śniegu, ale w końcu przyszła długo wyczekiwana wiosna. Chyba nic tak nie cieszy jak widok słońca i ciepłe dni :) O skórę twarzy dbamy cały rok, stosując różnego rodzaju maseczki. Dzisiaj mam dla Was krótką recenzję jednej z dwóch maseczek - Bielenda Carbo Detox, która jest już wszystkim znana a opinie są podzielone, więc i ja podzielę się swoją ;)

BLUSHING HEARTS TRIPLE BAKED BLUSHER - I ♥ MAKEUP

Dzisiaj będzie o dość znanym produkcie do twarzy. Można spotkać się z nim na prawie każdym instagramowym profilu kosmetykomaniaczki. Chodzi o potrójny róż w kształcie serca z liniiI LOVE MAKEUPod brytyjskiej marki Makeup Revolution. Właściwie o co tyle szumu? Czy faktycznie jest to dobry i godny polecenia produkt? Sam wygląd już przyciąga wzrok i mimo, że opinie są podzielone uważam, że jest to dobry, dobrze napigmentowany róż. Nie ściera się i na twarzy utrzymuje się cały dzień bez poprawek. Mam go bez drobinek - Candy Queen Of Hearts - a z tego co się orientuję są w sprzedaży jeszcze dwa inne z drobinkami rozświetlającymi i są nieco w intensywniejszych odcieniach. Ja akurat wybrałam ten jeden z jaśniejszych. Myślę, że jak na taką cenę, jest to około 30 zł, robi robotę ;) A w Rossmannie był do nabycia za 7,50 zł, także cena jak najbardziej zachęcająca do zakupu nawet bez chwili zastanowienia :) Z tej kolekcji są również do nabycia rozświetlacze w odcieniu złotym i srebrnym o ile p…